FAQ Rechercher Liste des Membres Groupes d'utilisateurs Profil Se connecter pour vérifier ses messages privés Connexion S'enregistrer
La souris chaudronneuse Index du Forum
  Poster un nouveau sujet Répondre au sujet La souris chaudronneuse Index du Forum » DAO-CAO   
puma rs
Auteur Message
StevenAlerander



Inscrit le: 09 Juin 2020
Messages: 3

MessagePosté le: Mar Juin 09, 2020 7:52 am
MessageSujet du message: puma rs
Répondre en citant

dus ik zou graag willen dat je het met mij puma sneakers dames deelt als je ooit een blanke ontmoet met gloednieuwe J's aan hun voeten. ik zal mijn rijm voortzetten zodra iemand me een beat geeft. of laat mijn belangrijkste man afmaken want we noemen hem mencrezey. Een andere blanke meldt: Mijn goede vriend is ongegeneerd ongeschikt. Hij is misschien een beetje republikeins, maar verbergt het om me heen. Hij bezit twee paar New Balance-hardlopers die hij draagt met een spijkerbroek en een Ralph Lauren-polo voor zijn kantoorbaan, als een uniform. Hij is geen hardloper. Deze schoenen zien veel laagpolige nylon vloeren. Weet je waarom ik New Balance 608's draag? Omdat ze gek zijn !!! En ze gaan heel lang mee. Nike's en Reebok's halen het geen jaar, ze beginnen na een paar maanden uit elkaar te vallen. Ze zijn afval. Nu Converse verdween en vervolgens met buitensporige prijzen terugkwam in plaats van de economy-schoen te zijn, is New Balance de enige manier om voor sportschoenen te gaan. Sorry kerel, Asics is ook slecht.

Mijn volgende paar was de 991 die op deze site werd afgebeeld en ze zijn ook gemaakt in de Verenigde Staten en ze gaan maar ongeveer 2 maanden mee. Nadat de schoen kapot was gegaan, waren ze onhoudbaar. Toen kocht ik de made in U.S. New Balance 852 en ik moest hem retourneren omdat ze ongemakkelijk waren en ik kocht de made in U.S. New Balance 1700 en stuurde hem terug omdat ze ongemakkelijk waren. Het maakt niet uit waar de New Balance-schoenen puma rs0 in de VS of China worden gemaakt. Ze zijn allemaal hetzelfde. Trouwens, blanke mensen zijn de enige mensen die New Balance leuk vinden, dat is 15 jaar geleden, omdat 15 jaar geleden of meer de enige mensen die ik zie New Balance dragen witte mensen zijn. Nu zie ik zelden dat witte mensen nieuwe saldi dragen! Tegenwoordig houden blanke mensen van merken als Adidas, Nike, Asics, Saucony en of een gek, onbekend merk zoals Newton dat ik nog nooit een niet-blanke heb zien dragen.

deze is puma rs-0 vooral grappig voor mij. Mijn vriend is zwart en we lachen hem altijd uit voor het dragen van New Balances. Het is zo ongeveer het enige soort schoenen dat hij koopt. LMAO! Ik kan niet wachten om hem te vertellen wat ik hier heb gevonden. Het kan hem niet schelen, hij zal er gewoon om lachen en daarom hou ik zo veel van hem. Omdat hij HEM doet. Niet wat mensen denken dat hij zou moeten zijn. De moeder van mijn moeder (een heel blanke manier om te zeggen dat ik buiten het huwelijk geboren ben) werkt voor New Balance. Hij bezit meer dan 25 paar sneakers. Hij jogt niet, maar hij draagt wel zijn sneakers met halflange kuitblauwe sokken en korte broeken, afgezet met een ingestopt T-shirt met riem. Hij is de witste schakel. We hebben een hardloopwinkel. Asics schoenen vertegenwoordigen meer dan 60% van de verkoop. Ze komen in breedtes tot 6E. We zien regelmatig mensen overstappen van New Balance naar Asics. Ik hou ook van Mizuno. puma werkschoenen En voor iets anders liep de Boston Marathon in een paar Spira race-flats. PS Christen aanbidt een levende Jezus - een van de belangrijkste dingen op zijn cv is "opstaan uit de dood!"

Ik denk echter dat ik gerechtvaardigd was in mijn gebruik ervan, omdat ik ze daadwerkelijk tegenkwam. Ik beschouw het als gauche om dagelijks schoenen te dragen die bedoeld zijn voor atletiek - en ook onpraktisch, omdat je je schoenen sneller verslijt. Ik heb een paar New Balance 473's. Ik hou van ze, dit is het tweede paar dat ik heb gehad. Beide waren allebei de grijszwarte kleuren ... Ik ren de hele tijd..Meestal op de loopband maar rende vroeger naar buiten. Ik draag de NB's de hele tijd, maar niet voor hardlopen. Ik heb een paar Asics Trail-schoenen en ze zijn beter om gewoon op het loopvlak te rennen. En ze zijn lichter. Net als ze allebei en ze zien er goed uit door ze gewoon in de stad te dragen. Ik zag een man die ik vandaag in Wal Mart kende en hij droeg die klompschoenen voor mannen ... zei niets, maar die dingen zien er echt lam of homo uit of beiden konden niet beslissen, maar niet voor mij!

De Bayesiaanse analyses die met Beast werden uitgevoerd, hielpen verder om licht te werpen op de historische demografische poema's, zoals onthuld door het mtDNA. In de eerste analyseronde, met gebruikmaking van vijf individuen met de meest uiteenlopende haplotypen en twee jaguarundi's, schatten we de substitutiegraad van het geanalyseerde ND5-segment op 2,054% per miljoen jaar (MY). Door dit substitutiepercentage toe te passen in de tweede reeks analyses, hebben we afgeleid dat de gemiddelde t MRCA van poema's 0,237 MYA (95% HPD: 0,105-0,391 MYA) is. Voor Zuid-Amerikaanse poema's werd de gemiddelde MRCA geschat op 0,211 (0,091-0,353) MYA. Wanneer Noord-Amerikaanse (NA) en Centraal-Amerikaanse (CA) monsters afzonderlijk werden geanalyseerd, was hun gemiddelde geschatte t MRCA 0,231 (0,102-0,387) MYA. Ten slotte hebben we de t MRCA geschat voor een subset van 24 NA CA-monsters die een endemische monofyletische cluster vormden (zie Figuur 2A), wat een waarde van 0,037 (0,006-0,077) MYA opleverde.

De Bayesiaanse skyline-plotanalyse onthulde bewijs van een zeer recente (ca. 8000 jaar geleden) demografische expansie in poema's (Figuur 4). Het signaal voor deze uitbreiding was duidelijk met beide datasets (alleen volledige steekproef en Zuid-Amerikaanse poema's), met slechts kleine verschillen in de geschatte parameters. Bayesiaanse Skyline-plots afgeleid van een uitlijning van puma ND5-sequenties. In (A) werd de analyse uitgevoerd voor alle poemastalen en puma rs in (B) alleen voor Zuid-Amerikaanse poema's. De dikke ononderbroken lijn vertegenwoordigt het gemiddelde, terwijl de limieten van 95% HPD (hoogste posterieure dichtheid) worden weergegeven door de blauwe gebieden. De verticale stippellijnen verwijzen naar de t MRCA, waarbij de dunne lijn de onderste HPD-limiet van 95% aangeeft en de dikke lijn het gemiddelde. De x-as is afgebeeld op een schaal van miljoenen jaren (myr). De y-as vertegenwoordigt de effectieve populatiegrootte (Ne) vermenigvuldigd met de generatietijd (ook in myr). Uitgaande van een generatietijd van 5 jaar, moeten de getallen op deze as [img]http://www.bargansa.com/images/red/puma rs-917ctq.jpg[/img] worden vermenigvuldigd met 200.000 om interpreteerbare waarden op te leveren.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé  
 
  Poster un nouveau sujet  Répondre au sujet La souris chaudronneuse Index du Forum » DAO-CAO
Informations
Page 1 sur 1
 
Sauter vers:  


Powered by phpBB v2 © 2001, 2005 phpBB Group

Anti Bot Question MOD - phpBB MOD against Spam Bots
Inscriptions bloqués / messages: 62865 / 211